Tuesday, July 17, 2012

Pengakuan Ziana Zain

Ziana Zain salah seorang artis yang menyuntik vitamin c dan kolagen. Suntikan Vitamin C dan kolagen ini bertujuan untuk memperbaiki struktur kulit muka yang telah mati dan rosak. Meratakan warna kulit yang gelap agar nampak lebih cerah, gebu dan berseri-seri.

Ziana Zain ingin juga mengikut sesetengah artis lain dengan pengakuan menyuntik kolagen di wajahnya untuk mengelak dipandang semakin tua. Pendedahan yang dibuat melalui portal Murai.com.
“Memang saya mendapatkan suntikan wajah. Tapi bukan botoxsebaliknya kolagen. Mungkin sudah tiba masanya saya mendapatkan rawatan wajah seperti ini memandangkan usia saya yang semakin meningkat“.
Dia juga mengakui tentang dunia hiburan yang memerlukannya cantik walaupun sudah berusia 45 tahun. Itulah hiburan.
Ziana Zain membuat suntikan kolagen dan untuk menguatkan hujah, kini wanita 20-an juga menyuntiknya dan di usia tersebut dia tidak melakukannya. Untuk membolehkan lagi dirinya menyuntik kolagen, dia berkata dia menyelidik melalui pembacaan. Juga bukan secara suka-suka dan juga amat serasi dengannya. Hujahnya dikuatkan dengan berkata kolagen sudah menjadi kebiasaan dalam kehidupan kini dan bukannya menjadi perkara besar pun.
Promosi Ziana Zain juga berkesan dengan mengatakan wajahnya semakin segar, kulit kembali tegang dan dapat meremajakannya semula. Alhamdulillah selepas menggunakannya wajah saya tampak segar, kulit muka saya kembali tegang dan ianya nyata telah mengembalikan keremajaan saya.”

No comments:

Post a Comment